torsdag 17 oktober 2013

Lediga helger

Jag har två lediga helger framför mig och den här veckan gick två dagar på utbildning/mässa på ett hotell. Riktigt givande och rolig omväxling. Man träffade en hel del leverantörer men också kollegor som jobbar inom samma kedja.
Imorgon är jag tillbaka i butiken och nästa vecka är det mån-fre jobb.

Funderar på om jag ska höra av mig till olika kedjor och höra om de söker personal.
Jag trivs ju verkligen med det jag gör.
Kanske är det så att man behöver miljöombyte, att man inte jobbar där man bor och tvärtom.

Annars händer det inte så mycket. Det står rätt still nu med aktiviteter eftersom ekonomin är lite tight.
Men jag ska unna mig promenader, fönstershopping och ett träningspass på söndag.

Det har blivit min nya rutin.
Ett friskis och svettis pass på söndagar.

Nu måste jag sova.

Bye


Inga kommentarer: