lördag 26 oktober 2013

Snart November

Underbart och få sova ut. Jag går upp senast 6.30 varje morgon och idag vaknade jag strax efter 10. Visserligen somnade jag strax före 02.
Den här helgen är jag ledig. I två dagar har det varit klar himmel och sol och när man är ledig är det grått och trist.
Men det är klart, det är snart November och då är det i regel väldigt grått och trist.

Annars är det ok. Jag jobbar alldeles för mycket. Eller snarare, jag pendlar för mycket. Och jag har haft alldeles för lite semester. Nästa vecka har jag ledigt 6 dagar och det ska bli jätteskönt.

Men det blir mycket fix med lgh.

Just det! Jag kanske inte har nämnt det, men jag flyttar snart från mitt flickrum.
Det känns jättebra, däremot är det lite synd om Bonita som kommer vara själv rätt mycket.
Jag är borta nästan 12h om dagen pga pendlandet.
Jag måste verkligen ta tag i det, men det finns en trygghet i mitt jobb och jag trivs jättebra.

Dags och lämna sängen för lite fönstershopping.

Bye


Inga kommentarer: