fredag 5 juli 2013

Semester

Nu är det semester! En vecka iallafall. Sen är det jobb i 4 veckor. Sen semester i 2 veckor.
Lägenheten som jag tittade på blev tyvärr såld. Kanske lika bra.
Idag skulle jag få svar av banken ang lönelöfte. Hon var inte klar med kalkylen men som det såg ut nu så var det under miljonen. Jag sa att jag inte kunde köpa en lägenhet för under 1 miljon. Hon skulle titta närmare på det och ringa tillbaka, vilket hon inte gjorde. Jag blev så irriterad. Så nu ska jag vända mig till andra banker. Jag har tagit kontakt med SBAB, de skulle ringa upp mig.

På söndag ska jag titta på två lägenheter och en på måndag.

Imorgon blir det golf med föräldrarna.

Hoppas hoppas det blir bra med lånelöftet.

Jag behöver gå vidare.
Även om vi inte är osams så är det inte roligt och behöva bo ihop.

Man vill börja på en ny kula.


Bye

Inga kommentarer: