måndag 8 juli 2013

Lån

Det har inte alls gått bra med banken och lån. Som det ser ut nu får jag låna 850 tusen och då har jag 150 tusen. Totalt 1 miljon. Jag får ingenting för det. En etta på 25 kvm. Jag kan inte bo i en etta på 25 kvm. På måndag ska vi träffa en jurist på banken och göra bodelning. Då vet de närmare hur det blir med mina lån. Jag la in 150 tusen på renovering av huset och kanske med lite tur får jag tillbaka det också. Då är det andra förutsättningar för lån. Det känns förjävligt.
Jag är riktigt missnöjd med mitt liv nu.
Och allt är S fel.

Han får behålla hus och ta över lån utan problem bara för att han tjänar bra.

Det känns så himla orättvist!
Idag var det visning på en lägenhet men jag skippade det för det känns ändå meningslöst att titta på lägenheter när jag inte ens har ett lånelöfte.

Livet är verkligen piss just nu och jag hoppas innerligt att jag får mer lån eller att min pappa får bli medlåntagare,

Bye

Inga kommentarer: