lördag 29 juni 2013

Lägenheten

Jag tänker jättemycket på lägenheten och hoppas verkligen att jag får lån och att ingen bjuder på den så jag kan köpa den. Jag kan se mig själv sitta i den och starta mitt nya liv.
Det känns bra, trots allt.
Var hos grannarna ikväll och de är på min sida. De förstår inte hur S kan slänga bort allt pga att jag inte kan få barn.
Jag kan hålla med och det känns skönt att fler är på min sida. Men som jag har sagt många gånger; jag vill vara med någon som vill vara med mig, med eller utan barn.

Imorgon ska jag träffa min goda vän B, vi ska ut och dricka drinkar och det ska bli så himla kul och få träffa henne. Vi har inte träffats på över 1 1/2 år. Det är vansinnigt egentligen. Men vad är det man säger; bättre sent än aldrig. Och oavsett om vi inte setts på en månad eller ett år så är vi alltid vänner.
Och när man väl träffas så är det som att man sågs veckan innan.

Nu ska jag ta och sussa.

Bye

Inga kommentarer: