måndag 7 januari 2013

2013

Nu är det 2013. Nyårsafton firades hemma med middag och trevligt sällskap. Det blev en städad kväll som slutade strax före två. Dagen efter åkte jag på kalas hos min kusin som fyllde 4 år. S stannade hemma, han var liten sliten. Köket är klart nu och hemmet är ordnat och fint igen. Förutom ett rum där vi har lite överblivna skåp och luckor.
Jag lade ut fläkten micron och spisen på blocket, och allt är nu sålt.
2000kr extra i plånboken är inte helt fel nu när man ska till Thailand.
Vi åker om 4 dagar och jag längtar ihjäl mig.

Igår var jag med mamma på NK. Det hade smygstartat rean för dem som är nyckelkunder, vilket min mamma är och det var många andra som också var det, för det var fullt med folk.
Jag fick presentkort på NK av min pappa men jag köpte ingenting.

Det var alldeles för mycket folk och dålig luft.
Jag såg en väska som jag föll lite för, men den kostade 5800kr och det var 30% rabatt på den.
Nja, kände jag. 

Nu måste jag åka.

Bye

Inga kommentarer: