måndag 28 januari 2013

Hemma igen

Och så var man hemma igen. Vi kom hem i lördags, höll oss uppe 1 1/2h sen däckade vi i sängen kl 20. Vaknade 07 dagen efter utvilade. Igår kom mina föräldrar hem på besök, de stannade kvar på middag som jag lagade, haremsgryta med ris. Riktigt gott.
Resan var underbar, vi bodde på ett jättefint hotell och hade mestadels fint väder. Lite molnigt några dagar och regn en dag. Men fortfarande väldigt varmt.
På vägen dit flög vi till Phuket och fick vänta 5h på flyget till Ko Samui som tog 40 min. Kändes sådär. På vägen hem sov vi över en natt på Phuket och blev hämtade 6.20 för att sen åka vidare till Sverige.

Hursomhelst var det en välbehövlig semester. Idag börjar jobbet igen och jag kör i 6 dagar. Eller 5 1/2 för på lördag jobbar jag bara 5h.

Vi trodde att vi skulle ha fått en kallelse till Akademiska men det har inte kommit.

Bye

Inga kommentarer: