torsdag 31 januari 2013

Rutinerna

Nu är man tillbaka i rutinerna, igår tvingade jag mig till gympan, det kändes att man varit borta i två veckor.
Men det var skönt efteråt, och det var bara en timmes pass. Till skillnad från måndagar då det är 1 1/2h.
Men jag längtar tillbaka, det är inget roligt här. Grått och regnigt och kallt.

Jag har fått tillsvidaretjänst på mitt jobb, det är lite kul. De är tydligen jättenöjda med mig.
Tyvärr känner jag fortfarande att det är alldeles för lugnt. Igår hade vi säkert 10 kunder, max på hela dagen.
Jag ska försöka söka lite mer aktivt.
Men som någon sa, det är alltid lättare att hitta ett nytt jobb när man redan har ett.

Igår ringde jag till Akademiska, de hade tydligen glömt bort oss, för de hade inte skickat en ny kallelse.
Nu fick vi iaf en ny tid. Nästa vecka på torsdag, jag antar att jag börjar med sprutorna veckan efter det.

Den här gången gör vi microinjektion.
Och då ska det funka.

Bye

Inga kommentarer: