tisdag 18 december 2012

Kanon helg

Jag har haft en kanon helg. I lördags var vi på lunch med S och D som spontanbesökte oss i renoveringskaoset. Sen åkte vi till min faster där det var kalas för lille J. Min kusins son. De bor i Milano och är hemma över julen, så man träffar inte de så ofta tyvärr.
I söndags var det fika hos J och K. Min käre sambo är dunderförkyld så han valde att stanna hemma. Vilket var nog bra med tanke på J lille son.
Som för övrigt blev helt såld på mig. Jag har aldrig träffat ett barn som var mer tillgiven, så söt.

Igår var jag i valet och kvalet på om jag skulle träna, men jag kom iväg och satan vad jobbigt det var.
Om mindre än en vecka är det julafton.
Jag hade tänkt och köpa en julgran ikväll men jag vet verkligen inte hur jag ska få plats med den.
Så jag åker nog in till Barkarby och köper lite tomtar och S julklapp.

Bye


Inga kommentarer: