torsdag 13 december 2012

Hoppfull kväll

En hopplös morgon blev till en hoppfull kväll.
Jag hade telefontid med vår läkare, och det visade sig att den här gången räknas inte som ett försök. Ett försök är när de har gjort ett återförande.

Så vi har ett försök kvar.

Någon gång i februari kommer det att bli eftersom vi åker till Thailand i mitten på Januari.

30 min innan läkaren ringde, hörde Carl von Linné kliniken av sig.
Och vi fick en tid i slutet på februari.

Tids nog kanske det blir ett kärleksbarn.

Läkaren hade inte heller någon förklaring till varför det inte blev någon befruktning.
Det händer tydligen väldigt sällan.
4-5% av alla som gör IVF.

Såklart att man ska tillhöra minoriteten.
Men som jag sa när jag och S pratade; bättre att det inte blev något alls än att få ett minus på graviditetstestet.
Jag ska tydligen fortsätta med nässprayen så att min kropp är redo för försök nr 3.
Hoppas hoppas hoppas.

Bye

Inga kommentarer: