fredag 7 december 2012

Home alone

Jag är home alone ikväll. S är på kryssning med jobbet. Jag tog en promeniss med S syrra efter jobbet, sen har jag legat i soffan och haft seriemaraton. How I met your mother och 30 rock. Skönt att ha sådana kvällar ibland. Imorgon blir det jobb i 5 h sen är det helg.
S fick sin födelsedagspresent redan i onsdags, jag kunde inte hålla mig. Han fick verktygslådor och i dem låg det biljetter till Iron maiden som spelar i sommar på friends arena.
Och idag som är hans födelsedag fick han biografin om Bruce Springsteen.
Det är alltid lika kul att ge presenter.
Meningen var att vi skulle ha kalas för honom på söndag, men vi kom fram till att det inte går att bjuda hem folk i vårt kaotiska hem. Det ser verkligen inte klokt ut. Men så småningom blir det ordning och reda.

Jag var på Akademiska igår och det såg bra ut.
Nästa vecka blir det ä.p och sen får vi se om det blir någon insättning.
Det var iaf inga problem att ta ledigt från jobbet.

Jag har berättat för min chef nu att vi går igenom IVF, lika bra att vara öppen med det.
Finns egentligen ingen anledning att hålla något sånt hemligt.
Inte när det inte är första gången man gör det.

Bye

Inga kommentarer: