söndag 6 april 2008

Helgen

Half Nelson var bra, lite seg och utdragen men utmärkt skådespeleri och med ett feel good slut trots den mörka handlingen. 3 björnar.
1408 var riktigt bra, efter ca 1h tyckte jag att den började spåra ur men sen tvärvände den och med ett slut som var minst sagt överraskande. Och John Cusack ägde filmen. 4 björnar.
Igår blev det utgång med jobbet. Först öl, sen middag och sen bowling. Vidare till Alladin där det dansades till 70 och 80 tals hits. Riktigt kul var det. Men jag hade en svag huvudvärk som gjorde sig påmind då och då. Det tog evigheter innan jag kom hem, och när jag väl gjorde det blev illamåendet outhärdligt. Men jag vaknade ok imorse. Inte alls farligt bakis. Det är otroligt hur kroppen vänjer sig av från sprit. Jag har i stort sett varit nykterist den senaste månaden. Och nu blir det nog inte någon utgång förrän om två veckor. Men det är lika bra, för efter igår finns det inte mycket kvar på kontot.
Men helgen har varit bra.
Bye

Inga kommentarer: