lördag 5 april 2008

Fredagkväll

Fredagkväll eller natt snarare och jag sitter hemma. Men det är skönt, imorn blir det middag och bowling med jobbet. Och förhoppningsvis utgång. Jag har varit hemma två helger i rad vilket börjar kännas som en rutin nu. Så imorn ska jag ut i nattvimlet. Nästa helg blir jag liggandes i soffan. Jag blir sjukskriven nästa vecka pga av en operation. Det känns nervöst, inte för just själva operationen men för läkningen. Tydligen kan det göra riktigt ont. Men men....

*****************************

Jag har börjat prenumerera på Dn igen men den här gången bara på helgerna. Och idag kom den första av vad jag antar tre för den här helgen. Förra året prenumererade jag på Dn under ett halvår tror jag. Det slutade med att det låg en hög med tidningar i hallen. Jag läste helt enkelt inte dem efter ett tag. Men nu när jag fick ett erbjudande om att få de endast på helgen så tänkte jag att jag skulle ge det en chans.
Jag passade på att hyra lite filmer som jag ska plöja igenom imorn och på söndag.
Det blev;


Jag ska nog börja med 1408 nu. Dags för lite soffliggande.
Bye

Inga kommentarer: