lördag 23 februari 2008

frustrerad

Åh det är lördagkväll och jag är så sugen på att gå ut och festa. Vad jag vet så är några från jobbet ute men desvärre så har jag inte någons nummer. Är inte det typiskt? Man har de på facebook men man har inte deras mobilnr. Suck! Idag var jag inne i stan och reklamerade min 6510. Bye bye Nokia och hello Samsung eller en annan mobil var min tanke, men tji fick jag. Eftersom det hade gått mer än två veckor ska Nokian lämnas in på service. Det var ju tur att jag inte hade slängt min gamla mobil.
Nu har jag istället tagit över min mammas gamla samsung e330 som var min från början.
Att man kan bli så frustrerad över tekniken. Det är nästan så att jag skäms.
Nej jag tror att jag får ta och bege mig ut i nattvimlet och slappna av lite.
Bye

Inga kommentarer: