fredag 15 februari 2008

Fredagkväll

Det är fredagkväll och jag sitter hemma framför datorn, när jag likväl kunde ha suttit på söder och druckit kall öl. Hmm kall öl. Men det känns ok. Jag kommer iaf att vara utvilad imorgon på jobbet. Anledningen till att jag faktiskt sitter hemma är inte pga sunt förnuft, utan för att jag slarvern har tappat bort mitt visakort. Alltså kan jag inte ta ut några pengar förrän på måndag. De små sedlarna jag hade i plånboken gick åt idag på Citygross. Men istället har jag lagat lunchlåda till imorn och jag måste erkänna att jag känner mig riktigt stolt. Det blev fisk i ugn med pesto och smör, och cous cous till det.
Vet inte om jag har berättat det men jag är ju vegetarian sen ca 2-3 månader tillbaka.
Eller rättare sagt jag äter inte kött.
Fisk, ägg, skaldjur, mjölk går bra.
Och det känns väldigt bra.
Nu blir det lite studio 60.
Bye

Inga kommentarer: