måndag 11 februari 2008

Aussie

Så var helgen förbi.. Jag var ledig fredag och lördag. Hade en toppenkväll på lördag, med start hos mina föräldrar, fest hos Chriss och sen utgång till fasching (igen) och dansa hela natten. Det blev en taxi på morgonkvisten, så det var lite ågren när taxi notan var dyrare än krognotan. Men det var sjukt kul på fasching. Nackdelen var bara att vi kom dit så sent så plötsligt var det inte så viktigt att ta sista nattbussen. Trots att jag egentligen inte hade råd att ta taxi.
Tur att man inte har kreditkort.
Vad är det man säger; där vodkan går in går vettet ut.
Jag träffade min underbara vän som pluggar i australien nu.
Det var meningen att jag skulle hälsa på henne men efter
att ha varit arbetslös i två månader så tog pengarna slut.
Men Aussien finns kvar och idag fick jag veta att hon planerar
att stanna där ett tag till..
Bye

Inga kommentarer: