tisdag 3 november 2015

Höstseg

Usch man börjar bli höstseg. Kommer hem på kvällarna och känner mig jättetrött. Måste försöka ta mig ut på promenader åtminstone två ggr i veckan så man inte blir så instängd. Jag äter både D-vitamin och Järntillskott men jag känner mig ändå seg. Sen har det blivit så mörkt också. 
Det är bara tisdag och jag längtar redan till helgen. 

Helgen som var swishade förbi, jag var ledig och slappade hela lördagen, på kvällen tog jag en dusch och åkte till stan och mötte upp H och hennes två vänner som satt och drack öl. Det var riktigt trevligt. I söndags var jag hemma hela dagen, hade tvättstuga på kvällen och lagade också lite mat. Sen var helgen slut. 

Imorgon blir det träning på jobbet. Tränade igår och ska träna imorgon och på fredag hade jag tänkt. På fredag slutar jag 17 så det blir träning efter jobbet. 
Vi får 1h fri träning i veckan som vi får dela upp i minst två per vecka. För min del blir det då 30min extra lång lunch två ggr i veckan som jag kan disponera. Många tar 15 min extra men för mig blir det för lite om jag ska hinna duscha och äta också. 
I måndags tränade jag intervaller, jag tränade intervaller förra måndagen också så det kanske börjar bli rutin. Imorgon blir det styrkepass, sen får jag se hur det blir på fredag. 

Bye

Inga kommentarer: