lördag 28 november 2015

Aldrig lär sig

Att man aldrig lär sig. Förra veckan var vi ute med en leverantör. Det bjöds på bubbel innan restaurangbesök där det var 3-rätters med valfri dricka. Jag drack en flaska öl, två glas rödvin, en baileys och avslutade med en gin och tonic. Dagen efter mådde jag jättedåligt. Kräktes innan jag åkte till jobbet och hade konstant huvudvärk. Så när det nu var dags för en annan leverantörs julfest bestämde jag mig för att bara dricka öl, max 4st. Det blev 6-7 öl. Imorse vaknade jag med världens huvudvärk och kräktes innan jag gick till jobbet.
Jag förstår inte vad det är som händer, jag tål ingenting längre.
Drar mig lite för att dricka överhuvudtaget nästa helg då jobbet har julfest.

Jag, E och H skulle ut och äta middag, men när jag var på jobbet kände jag mig så fruktansvärt dålig att jag avbokade. Däremot när jag sen var på väg hem kände jag mig lite bättre och frågade dem om de ändå ville gå ut och äta. Så snart ska jag möta upp E på lite mat. H hade redan bokat upp sig men skulle eventuellt möta upp oss senare.

Jag får sova ut imorgon.

Bye

Inga kommentarer: