söndag 20 september 2015

Social helg

Jag har haft en social helg. I fredags efter jobbet träffade jag M på söder. Vi tog två öl och hade jättetrevligt. Igår var det först jobb, sen åkte jag ut till A där jag fick god mat med efterrätt och en massa snack. Supermysigt. Idag blev det golf med föräldrarna. Vi spelade på Fors Gk, en jättefin bana som ligger 5 min ifrån mig. Tyvärr var inte mitt spel lika fint.

Jag tror jag spelar för sällan.
Ska försöka spela nästa helg både lördag och söndag när jag ändå är ledig.
Den enda lediga helg jag kommer ha i September.
Jag har jobbat varje lördag fram till nu.
Men nu är kampanjen över. Igår var det fullt i butiken.

På tisdag och onsdag är jag på kurs, så det blir bara måndag, torsdag och fredag för mig.

Snart är September förbi, det går så fort!
Jag har bott i min lägenhet i snart två år.
Jag har varit singel i över två år. Och är inte ens i närheten av att sluta vara det.
Inte för att jag klagar men lite dejtande vore inte helt fel.

Vill verkligen inte bli för bekväm och kräsen, vilket är väldigt lätt hänt tyvärr.

Nej, nu ska jag slå mig ner i soffan och ha lite seriemaraton.

Bye

Inga kommentarer: