torsdag 3 september 2015

Jobbat

Nu har jag jobbat i snart en vecka. Jag började i måndags, var ledig i tisdags och har jobbat onsdag, och torsdag, jobbar imorgon och på lördag. Det känns bra och jag känner mig utvilad efter semestern.
Göteborg var riktigt mysigt och vi fick en regnfri helg. Jag och H åkte till Liseberg och åkte lite bergochdalbanor. Tyvärr var det extrema köer, vi var där i 5h och åkte 4 bergochdalbanor.
Vi sa att vi skulle försöka åka i Maj och på en vardag nästa gång.

Vi besökte GK Ullared också och jag gick loss ordentligt med shoppandet. Köpte 3 klänningar, 1 blus, 2 lakan, 1 påslakan, 8 par strumpor, 2 träningslinnen, 1 par mjukisbyxor, 1 hårklämma och 1 resekudde för 1200kr.

Det blev dock inte så mycket party, tyvärr. Vi var alla lite trötta.
Men det var supertrevlig.

Bye

Inga kommentarer: