tisdag 15 september 2015

Höst

Nu är det verkligen höst. Idag har det regnat hela dagen och det blir mörkt före 20 på kvällarna.
Jag var ledig söndag och måndag. Igår var jag hemma hela dagen och gjorde absolut ingenting. Jo jag tvättade.
I söndags var jag och mamma och spelade golf på lövsättra gk. Tyvärr tappade jag bort mina fina driveutslag så det blev ingen sänkning som jag hade hoppats på. Förhoppningsvis blir det golf nu på söndag. Sen är det inte mycket kvar av golfsäsongen tyvärr. Och som vanligt känner jag mig långt ifrån klar med golfsäsongen.

Om ca tre veckor är det Hässelbyloppet med min vän M, 10km.
Hittills har jag bara sprungit 5km sedan Midnattsloppet. Har tyvärr haft lite problem med mitt högerknä, så jag har inte våga sprungit så mycket. Tanken var att jag skulle ut igår men eftersom knät inte kändes helt hundra hoppade jag över det och låg och latade mig istället.
Ev springer jag lite imorgon på löpbandet på jobbet. Jag får se.

Nu ska jag göra mig iordning för läggdags.

Bye

Inga kommentarer: