lördag 6 juni 2015

Vårruset

Jag sprang vårruset och det bästa av allt var att jag gjorde det under 35min, mitt mål var att springa hela varvet och inte stanna en endaste gång och jag gjorde det!

Trodde aldrig att det skulle kännas så roligt. Jag fick två superbra tips; ta rygg på någon som har lite snabbare tempo och luta dig framåt.

Jag och E var så glada efteråt att vi anmälde oss till Midnattsloppet.

Det ska bli spännande att se hur det kommer gå, jag har egentligen inget mål utan vill mest göra det för att testa hur mycket jag orkar springa utan att ta en paus.
Det är ju stor skillnad på 5km och 10km.
Men jag tänker att jag kommer bli triggad av alla människor som hejar.

Imorgon är jag ledig och tänkte ta en liten springrunda innan jag åker och möter M för en tripp till Norrtälje.

På söndag ska jag förhoppningsvis måla klart min vägg. I värsta fall får jag göra det nästa lördag när jag kommit hem från Gbg.
Alla mina möbler är hoptryckta mot en sida av vardagsrummet. Tur att man inte är en pedantisk person som störs av oreda.

Nu ska jag göra mig iordning för läggdags.

Bye




Inga kommentarer: