tisdag 26 maj 2015

Ledig

Idag är jag ledig, ska köpa färg och luncha med min vän M, sen blir det hem och ladda inför vårruset.
5km ska jag springa och jag har inte tränat någonting. Vet inte vad som hände med att träna på söndagar. Ja ja det blir som det blir.

I lördags spelade jag golf och tyvärr blev det inte mer än 30 poäng. 19 och 11 poäng. Det blev ett fullständigt ras, dels för att det kom en rejäl regnskur som gjorde att jag blev iskall om händerna och dels för att jag tappade rytmen.

Vet inte när jag ska spela nästa gång, nu på lördag jobbar jag och på söndag ska jag äta brunch med E, sen blir det hem till mamsen för att fira mors dag.

Lördagen efter kommer jag vara i Norrtälje och sova över där. Tveksamt att det blir en golfrunda dagen efter.

Helgen efter är jag i Göteborg, visserligen kommer jag hem på lördag eftermiddag, så söndagen den 14:e skulle kunna funka.

Busy busy är man.

Nu ska jag göra mig i ordning.

Bye


Inga kommentarer: