fredag 22 maj 2015

Fredag

Fredag och ledig helg, underbart! I och med att jag jobbade extra en lördag så blev det jobb alla lördagar förutom imorgon under maj månad. Imorgon blir det golf, tredje rundan hittills.

Spelade med min vän K på Nacka GK, häromveckan och då blev det 29 poäng med 3 streck.
Imorgon blir det en skogsbana där jag har massor med extra slag.
Ska bli mysigt.

På söndag blir det hemmamys och fixa med min vägg i vardagsrummet där jag håller på att riva ner tapeten. Underlaget var väldigt jämnt tack och lov så jag slipper bredspackla. Jag kan måla men bredspackla ger jag mig inte in på.
På tisdag ska jag köpa färg och försöka hinna grundmåla nästa lördag efter jobbet.
Och förhoppningsvis måla på söndagen. Men jag får se.

Hursomhelst kommer det bli mycket finare än det var innan.

Nä nu ska jag titta på lite såpor.

Bye

Inga kommentarer: