lördag 21 juni 2014

Joggade

Idag var jag ute och sprang igen, eller ja joggade snarare. Det blev intervaller med att jogga och gå, sjukt jobbigt men jag höll ut i 23 min. Nästa mål är 30 min utan att stanna, springa hela varvet. Det ska jag göra på onsdag tror jag. Igår var det midsommarafton, jag spelade golf med föräldrarna och sen åt jag middag hos dem. Det var mysigt.

Jag kunde knappt sitta och kissa i onsdags pga träningsvärken, den var riktigt vidrig, så jag promenerade bort den i onsdags. Det blev 35 min.

Håller igång ganska bra tycker jag. Imorgon blir det promenad igen.
Annars är allt som vanligt. Livet känns ganska bra även om jag saknar någon att vara kär i.

Men jag har helt släppt nu det faktum att S förmodligen går omkring och är nykär, det får han vara.
Det har ju trots allt gått ett år och jag är förvånad att det inte skedde tidigare.

Bye

Inga kommentarer: