söndag 29 juni 2014

Fyllt år

Nu har jag fyllt år. Dagen spenderades på jobbet ensam hela dagen. Förutom kunderna såklart. Sen kom mina föräldrar hem till mig och vi åt på restaurang, fikade och åt tårta hemma hos mig. Jag fick en jättesnygg väska från Marc Jacobs. Champagneglas och ett par låga blå converseskor. Av pappa fick jag presentkort på Sickla. Hela S familj hörde av sig förutom han. Dåligt tycker jag. Har man varit tillsammans i 5 år är det vanligt hyfs att sms a ett grattis fast man har gjort slut. Oförskämt och inte göra det.

Men nu vet jag vad han är för sorts person och jag kommer aldrig höra av mig till honom.

I fredags gick jag E och H ut och partade. Det var jättekul med mycket dans och skratt. Kom hem strax före 5 och var inte bakis dagen efter. Underbart när det blir så. Det är lite lotteri det där, antingen mår jag jättebra el så kaskadkräks jag hela förmiddagen.
Sen åkte jag hem till föräldrarna och tittade på fotboll. Tyvärr förlorade Chile mot Brasilien i straffarna.

Imorgon är det back to work igen.

Bye

Inga kommentarer: