fredag 27 december 2013

back to work

Idag är det back to work, 3 dagars ledighet tog slut igår och det var underbart och få slappa lite. Julafton var supermysig. Jag åkte till mina föräldrar och var där strax före Kalle Anka. Vi åt, drack och pratade och hade en riktigt trevlig kväll.
Jag hade visst varit snäll i år för jag fick många julklappar.
Tänk att det är mindre än en vecka kvar av 2013.

Jag har fortfarande inga planer för nyårsafton, men jag överväger att fira med släkten. Då blir det en lugn kväll och jag får vakna i min säng. Jag får se vad jag gör.

Juldagen spenderades hemma hela dagen. Tittandes på serier och en film. Det var jätteskönt, har haft svårt och varva ner på sista tiden så en heldag i sängen var välbehövligt.

Jag har tittat på Breaking bad i höst och när den tog slut, det var totalt 5 säsonger, så ville jag hitta en ny som kunde mäta sig med Breaking bad. Och jag hittade House of cards, satan vad bra den var. Tyvärr var det bara en säsong med 13 avsnitt, säsong 2 kommer i februari. Jag såg klart den på juldagen.

Nu har jag tittat lite på Sons of Anarchy och Mad men. De är ok.

Nu måste jag åka.

Bye


Inga kommentarer: