tisdag 10 december 2013

6 dagar

Jag har en 6 dagars vecka framför mig, vilket betyder närmare en 9 dagars vecka med tanke på pendlandet.
Jag börjar tröttna rejält på det här. Måste ta tag i det.

Jag sökte ett jobb förra veckan och hoppas innerligt på det. Det skulle blir en resväg på 37 min istället för
1 1/2 som jag har nu. Enkelväg.

Annars är det bra. Jag var ledig i helgen och hade en fullspäckad helg, kanske därför jag är så trött.
Det är bara tisdag och jag är redan helt slut.
På fredag blir det julbord hos chefen. Jag jobbar lördag och hade först planerat att sova kvar i byn fredag till lördag men ändrade mig så jag kan ta bilen på lördag.
Att ta bilen på fredag är rätt så uteslutet.
Det är 75km enkelväg och att åka en vardag och fastna på essingeleden är aldrig värt det.

Nu måste jag åka.

Bye

Inga kommentarer: