fredag 21 juni 2013

Slut

Det verkar som att det är här det tar slut, att vi inte kommer runt det faktum att jag inte kan bli gravid. Att äggdonation är för energikrävande. Besvikelsen ifall det inte lyckas.

Jag har sagt om och om igen; jag vill vara med någon som vill vara med mig. Med eller utan barn.
Så är det inte för honom.

Han kan inte tänka sig ett liv utan barn, och adoption verkar inte vara något alternativ.
Så nu är vi på ruta ett och det är här man inte orkar kämpa längre.

Jag kommer inleda mitt 33 - årliga år som singel. Jag skulle haft kalas nästa lördag men jag har ställt in det. Ikväll är det midsommarafton och vi skulle ha gått till ett par kompisar men vi har ställt in det också.

Jag får börja leta lägenhet som inte kostar skjortan och Bonita får bo i en tvåa.

Det känns sådär. Men som sagt, jag vill leva med någon som vill leva med mig, med eller utan barn.

Bye

Inga kommentarer: