onsdag 12 september 2007

Snart frisk


Idag har jag strosat runt stan, tyckte att det var dags att lämna soffan ett tag. Sen åkte jag hem till min kompis nya lgh, en fin mycket spartanskt inredd etta med så mycket som tre möbler. Inklusive sängen, och en flyttlåda som soffbord. Alla har väl inte turen som har så snälla föräldrar som fixar möbler med en gång. Jag hade säng, sängbord, tv möbel+tv, och en bokhylla när jag flyttade in. Snabbt kom soffan och soffbordet och några veckor senare kom barbordet.

Nu har jag även en bokhylla och ett datorbord. Jag och min kompis såg världen sötaste katt, hon var ca 4-5 månader och orangerandig. Jag lyfte upp henne och började purra. Så söt! Jag ville ta hem henne men min katt som är tre år och väger 6 kg skulle väl bitchslapa kattungen så det skrek om det. Jag funderar på att skaffa en till katt så hon får lite sällskap men det kan bli så fel också. De kanske aldrig blir vänner. Vi får se. På lördag blir det iallafall äntligen fest.
Bye

Inga kommentarer: