torsdag 27 september 2007

Finally

Nu har jag kommit igång med träningen! Nu fattar jag inte varför jag drog ut på det så länge. Dumt. Man mår ju så mycket bättre, och efteråt känner man sig riktigt duktig. Imorgon ska jag se Cirque de solei på Globen med mina föräldrar. Jag hade totalt glömt bort det. Det ska bli kul. Det är så sällan jag ser några föreställningar. Jag minns inte när det var sist jag var på en konsert. Det är synd.
Ush jag måste upp ca halv åtta imorgon. Har tvättstuga, jag har typ inga kläder kvar. Det vore så skönt om man hade en tvättmaskin hemma. Anledningen till att jag inte har det är för att den helt enkelt inte får plats. Det lilla utrymmet som finns är till Bonitas låda. Hon kan ju inte skita ute direkt eftersom hon är innekatt.
Nej! Nu kom jag på att jag missade Studio 60 igår. Och jag kommer att missa reprisen imorgon. Typiskt! Jag visste att det var något på tv igår, men då kunde jag inte komma på vad.
Well well.
Bye

Inga kommentarer: