torsdag 13 september 2007

Höst


Man märker verkligen att sommaren är förbi, redan vid åtta är det mörkt. Hur sjukt är inte det!
Ush sommaren försvann, det känns som att den var på snabbvisit och hade bråttom nånstans. Jag hade inte någon vidare sommar, jobbade mest och hade totalt två veckor. Inte en enda gång var jag och badade, inte en enda gång var jag och solade. Inte för att jag är speciellt förtjust i att bada eller sola, men det är ju sånt man gör för att det är sommar. Jag hoppas verkligen min resa till australien blir av. Jag har en kompis som pluggar där och jag hade tänkt och hälsa på i februari. Jag har aldrig varit i Australien men alla jag pratat med som varit där har älskat det. Inte en enda har inte tyckt om det. Alla kan ju inte ha fel.
Idag efter wasa, träffade jag en kompis, vi satt på mest och åt varsin plankstek. Åh vad gott det var! Så gott med riktig mat. Jag har inte ätit riktig mat på över två veckor. Jo igår blev det sushi, men det var länge sen jag åt en köttbit. Så nu sitter jag här hemma och är proppmätt.
Bye

Inga kommentarer: