Imorgon är det dags för lite semester. Golfresa med god mat och vin står på menyn. Ca 23-24 grader kommer det vara i Alicante. Känns bra. Lämnade Bonita på kattpensionat imorse innan jag åkte till jobbet. Hon var inte så nöjd stackarn.
Sen när jag skulle åka från jobbet startade inte bilen, batteritorsk och det är inte första gången det händer. Ringde min vän C som kom förbi och startade upp den med hjälp av startkablar. Så himla snällt.
Måste försöka se mig om en ny bil när jag kommit hem. Det börjar bli dags för det tror jag.
Överväger starkt att leasa en bil istället. Får se hur det blir.
Nu är det iaf semester som väntar och det ska bli så himla skönt. Vi ska upp jättetidigt så jag sover hos mina föräldrar inatt. Pappa ska snart komma förbi och hämta mig.
Skriver mer när jag kommit hem.
Bye
lördag 23 april 2016
tisdag 19 april 2016
Helgen
I lördags hade vi myspasset, vi träffades utanför Farsta simhall klockan 10 och började jogga. Totalt sprang vi 10.5km i lugnt tempo, det blev ca 4 drickpauser på max en minut. Det gick förvånansvärt bra, trodde det skulle kännas mycket jobbigare än vad det gjorde. Jag tror intervallträningen har gett resultat. Sen åkte jag till Max och unnade mig en vegetarisk hamburgare. Åkte hem och sov en stund. På kvällen gick jag på dejt. Vi drack en hel del öl så på söndag vaknade jag med världens huvudvärk.
Sen träffade jag min vän B och vi åt brunch på Berns, det var riktigt trevligt och supergott.
Sen var helgen slut.
Nu är det inte många dagar kvar tills jag åker till värmen. Jag och mina föräldrar åker till Alicante för att spela golf. Ska bli så mysigt. Det är tydligen 23grader varmt nu. Precis lagom för golfspelandet.
Skriver mer en annan dag.
Bye
Sen träffade jag min vän B och vi åt brunch på Berns, det var riktigt trevligt och supergott.
Sen var helgen slut.
Nu är det inte många dagar kvar tills jag åker till värmen. Jag och mina föräldrar åker till Alicante för att spela golf. Ska bli så mysigt. Det är tydligen 23grader varmt nu. Precis lagom för golfspelandet.
Skriver mer en annan dag.
Bye
fredag 15 april 2016
Myspass
Imorgon har jag myspass med min löpargrupp. Egentligen träffas vi på måndagar men imorgon är ett extrapass. Myspass innebär att vi ska springa 12km, jag har aldrig in mitt liv sprungit 12km och jag skulle knappas kalla det för myspass. Men vi ska tydligen ha drickpauser och springa i långsamt tempo.
Det ska bli spännande och se hur det går. Jag har inte sprungit långt utomhus sedan oktober förra året. På löpbandet brukar jag springa 5-6km en gång sprang jag 7.5km. Men oftast springer jag intervaller på totalt 5km.
Jaja jag får helt enkelt göra mitt bästa.
Nu ska jag sova så jag är utvilad imorgon.
Bye
Det ska bli spännande och se hur det går. Jag har inte sprungit långt utomhus sedan oktober förra året. På löpbandet brukar jag springa 5-6km en gång sprang jag 7.5km. Men oftast springer jag intervaller på totalt 5km.
Jaja jag får helt enkelt göra mitt bästa.
Nu ska jag sova så jag är utvilad imorgon.
Bye
tisdag 29 mars 2016
Work
Nu är påsklovet slut och det är back to work. Jag hann slappa, gå ut på långpromenad, träffa vänner och familj. Gick tom ut och drack lite öl i söndags.
Det var skönt med ledighet men jag har ätit alldeles för mycket godis. Idag var jag ute med min löpargrupp, vi tränade på att springa i backe, det var lite halvjobbigt men väldigt kul.
Ska försöka hinna med några pass på gymmet också.
På lördag ska jag träffa E. Vi ska troligen gå ut och äta och kanske ta en drink.
Det ska bli trevligt.
Nu ska jag hoppa in i duschen.
Bye
Det var skönt med ledighet men jag har ätit alldeles för mycket godis. Idag var jag ute med min löpargrupp, vi tränade på att springa i backe, det var lite halvjobbigt men väldigt kul.
Ska försöka hinna med några pass på gymmet också.
På lördag ska jag träffa E. Vi ska troligen gå ut och äta och kanske ta en drink.
Det ska bli trevligt.
Nu ska jag hoppa in i duschen.
Bye
torsdag 24 mars 2016
Påsklov
Nu har jag påsklov. Fyra härliga lediga dagar får jag. Planen är att slappa, städa lite och ha seriemaraton. Kanske ta mig ut på en springrunda också. Jag har varit jättelat den här veckan. Sprang i måndags med min löpargrupp sen inget mer. Skulle gymma onsdag och torsdag men jag blev lat.
Ibland får man unna sig det också.
På måndag ska jag träffa C, det ska bli mysigt. Har inte träffat henne så mycket tyvärr. Hon jobbar så himla mycket men nu är hon sjukskriven ett tag. Hon ska ha barn om 2månader. Och jag ska bli gudmor :)
Nej nu ska surfa lite.
Bye
Ibland får man unna sig det också.
På måndag ska jag träffa C, det ska bli mysigt. Har inte träffat henne så mycket tyvärr. Hon jobbar så himla mycket men nu är hon sjukskriven ett tag. Hon ska ha barn om 2månader. Och jag ska bli gudmor :)
Nej nu ska surfa lite.
Bye
fredag 11 mars 2016
Fredag
Äntligen fredag, men imorgon jobbar jag. Ledig söndag sen väntar 6 dagars vecka. Jag jobbar extra nästa lördag eftersom vi har kampanj. Vi kommer ha 15-20% rabatt på i stort sett hela sortimentet. Imorgon efter jobbet ska jag på kalas till min farbror, sen ska jag in till stan och träffa M för lite öl. Det ska bli trevligt, så man känner att man har något liv. På söndag blir det slappa och tvätta. Kanske en liten promenad om det är sol ute.
Annars rullar livet på som vanligt, inget nytt eller spännande. Och ingen kille på gång.
Så är det ibland och det är helt okej det med.
Bye
lördag 5 mars 2016
Mars
Nu plötsligt är det Mars månad. Den här helgen är jag ledig. Jag åkte till jobbet och tränade lite. Sen åkte jag till Sickla och köpte mig två träningstights på rea. Sen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Igår sprang jag efter jobbet, det blev 7km på löpbandet. Riktigt skönt efteråt.
Imorgon ska jag tvätta och sen träffa E. Vi ska äta middag på stan. Det var länge sedan vi sågs så det ska bli trevligt.
Sen är det back to work. Nej förresten jag är ledig på måndag. Vad skönt!
Skriver mer en annan dag.
Bye
Imorgon ska jag tvätta och sen träffa E. Vi ska äta middag på stan. Det var länge sedan vi sågs så det ska bli trevligt.
Sen är det back to work. Nej förresten jag är ledig på måndag. Vad skönt!
Skriver mer en annan dag.
Bye
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)