tisdag 19 april 2016

Helgen

I lördags hade vi myspasset, vi träffades utanför Farsta simhall klockan 10 och började jogga. Totalt sprang vi 10.5km i lugnt tempo, det blev ca 4 drickpauser på max en minut. Det gick förvånansvärt bra, trodde det skulle kännas mycket jobbigare än vad det gjorde. Jag tror intervallträningen har gett resultat. Sen åkte jag till Max och unnade mig en vegetarisk hamburgare. Åkte hem och sov en stund. På kvällen gick jag på dejt. Vi drack en hel del öl så på söndag vaknade jag med världens huvudvärk.
Sen träffade jag min vän B och vi åt brunch på Berns, det var riktigt trevligt och supergott.
Sen var helgen slut.
Nu är det inte många dagar kvar tills jag åker till värmen. Jag och mina föräldrar åker till Alicante för att spela golf. Ska bli så mysigt. Det är tydligen 23grader varmt nu. Precis lagom för golfspelandet.

Skriver mer en annan dag.

Bye

Inga kommentarer: