måndag 9 mars 2020

Jobb jobb jobb

Så ser mitt liv ut numera, jobb jobb jobb. Jag har en 6-dagars vecka den här veckan. Ledig söndag och måndag och jobbar sen tisdag-lördag. Nästa lediga lördag blir 28 mars, jag längtar redan till påsken då jag får 4 dagars ledighet. Fördelen är att man kan leva lite snålare, för man gör inte mycket mer än att jobba och åka hem.

I söndags var jag på mitt långpass. Det blev 25km, och det gick jättebra. Jag höll tempot hela vägen och kunde prata i stort sett hela rundan med en trevlig kvinna som sprang bredvid mig. Efteråt träffade jag E och vi tog en fika och fönstershoppade lite, jag kom upp i totalt 38000 steg vilket är helt galet egentligen med tanke på att jag normalt snittar mellan 8000-10000 steg.
Idag blev det vilodag och trots att jag inte stretchade speciellt mycket kändes kroppen ganska bra idag. Imorgon blir det styrketräning.

Bye

Inga kommentarer: