torsdag 1 oktober 2015

Springrunda

Vaknade av mig själv strax efter 5 imorse, sen somnade jag om och vaknade flera gånger tills jag gick upp strax efter 7. Funderar på att åka tidigare till jobbet, har en del att fixa känner jag. Igår var en rörig dag och jag slutade 17. Kände egentligen att jag hade behövt stanna kvar pga kort om personal men jag åkte hem, bytte om och tog mig ut på en springrunda. Det var lite tungt för näsan rann konstant. Men nästan 5km blev det på 28min. Ska springa hässelbyloppet som är 10km nästa lördag. Ska försöka ta mig ut på en 8km springrunda på lördag.

Idag blir träning på gym. Köpte en pt timme och fick ett nytt schema som jag ska följa.

När jag sprang igår halkade mobilen ur armfodralet och slog i asfalten så nu är det en rejäl spricka på skärmen. Mobilen är lite över ett år gammal bara och jag har två års bindningstid på den. Kul.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och åka till jobbet.

Bye

Inga kommentarer: