onsdag 15 maj 2013

Promenad

Jag har varit på över en timmes promenad. Försöker göra det varje dag. Känns skönt med frisk luft efter en hel dag instängd på jobbet.
Och vågen visar inte neråt direkt, snarare tvärtom. Jag har gått upp totalt 6kg sen IVF 3 började.

Jag har fortfarande ont i halsen och är hostig så jag vågar inte träna.
Det har blivit två golfrundor. Det har gått sådär. Jag puttar ganska dåligt, men jag har fina slag med min hybrid och driver.
I år blev vi medlemmar på Bro bålsta golfklubb och jag förstår mig inte på greenerna riktigt. Men det kommer väl, man är alltid lite ringrostig de första rundorna.

Vi var på Carl von Linné kliniken i fredags. Vi fick en ny tid den 7 juni. När de vet hur mina ägg ser ut och antalet ägg jag har, utifrån de provsvaren beslutar de om det är lönt att försöka med fler IVF.

Bye

Inga kommentarer: