tisdag 7 maj 2013

Läkaren

Idag var vi hos läkaren. Det visar sig att jag har dålig kvalité på mina ägg och att det är inte så stor chans att fler IVF lyckas.
Och äggdonation är inte aktuellt för de ingår i de tre försöken som vi har gjort. Bra att de meddelar om sånt.
Jag som precis kommit fram till att äggdonation är något jag är villig att försöka.

Det känns lagom kul just nu.
Att en läkare säger att chanserna är små till att IVF lyckas.

På fredag ska vi till den privata kliniken, ska bli intressant att höra vad de har att säga. 
Förmodligen säger att det finns chanser, men de vill ju bara få in pengar.
Och det är ganska mycket pengar det handlar om, som jag känner nu är det att kasta dem i sjön.

Urk!
Varför ska livet vara så orättvist?

Ska inte jag få ha barn?
Ska jag bli tvungen att separera från någon jag älskar för att jag inte kan få barn?

Skitliv.

Bye

Inga kommentarer: