tisdag 28 oktober 2008

Högbergs

Idag har jag träffat B;a. Det var längesen vi sågs, vi satt på högbergs och drack öl och vin. Och åt mat. I helgen ska vi ut och parta. Det var alldeles för länge sen jag gick ut, om man inte räknar gången jag gick ut med jobbet men det gör jag inte. Ikväll sover jag ensam för första gången på 5 dagar. Känns sådär. Ska sova själv imorn också.
Bye

söndag 26 oktober 2008

Vintertid

Fy nu har det blivit vintertid. Tur att man har en Thailand resa och se fram emot. Annars vet jag inte vad jag hade gjort. Visserligen brukar jag inte bli deppig på hösten men hur kul är det med evig mörker, nej tacka vet jag en strand på Koh Chang i två veckor. Sen att man är 15000 kr fattigare får man ta. I helgen har jag bara jobbat och varit med S. Riktigt tråkig är jag men det är ju faktiskt höst.
Bye

måndag 13 oktober 2008

Livet rullar på

Ush vad jag är dålig på att uppdatera, men livet rullar på. Jobbar mest, tränar alldeles för lite och myser med S. Vi hade en hel helg nu. Eller iaf lör och sön. I fredags träffade jag A och det blev lite senare än vad jag hade tänkt. Det hela slutade med att jag klev ur en taxi som inte kunde hitta adressen som jag angav, skrev ett sms till S där det stod att jag antagligen inte kunde komma hem till honom för jag hade gått vilse. Han plockade upp mig ca 10 min senare, måttligt glad, snarare rätt förbannad. Av respekt sov jag på soffan. Men vi löste det på lördagen och hade mys hela resten av helgen. Jag är vansinnigt kär i honom och hoppas på att vara det länge.
Nu ska det sovas.
Bye

torsdag 2 oktober 2008

Oktober

Ush nu är det oktober. Men det positiva är att Thailand närmar sig. Som jag längtar, det ska bli så skönt. I helgen ska jag och S till B;a, hon har födelsedags kalas. De ska antagligen ut också men för mig blir det hemgång, jag jobbar hela helgen och det är aldrig skoj och gå ut och festa då. Man kan aldrig riktigt slappna av. Men fy vad jag har blivit tråkig. Snart kan jag väl lika gärna bosätta mig i ett hus ute på landet med tre ungar.
Well well. Sovdags.
Bye

söndag 28 september 2008

Pans

Vi var ute igår, först middag på stekpannan och sen på ett nytt ställe som heter Pans. Herregud vad dåligt det var. Dansgolven låg nere i en grotta och ljudet var så uselt att jag stod ut i två minuter. Människorna var inte en dag över 20 och och det kändes som om man var på studentskiva, och när man är 28 är det ingen rolig känsla. Halv två kände jag att det var dags att dra sig tillbaka. Jag kom hem halv tre och dog på sängen. Jag har insett att blue moon och golden är ställen jag hör hemma på, definitivt inte pans. Och 120kr i inträde tog de också. Nej men middagen var iaf trevlig. Men nu känns det som om jag lika gärna kunde ha stannat hemma. Ikväll blir det lugnt och förhoppningsvis kommer älsklingen. Saknar honom när vi inte ses. Jag bara längtar tills vi åker till Thailand där vi ska vara i två veckor. Bara han och jag.
Bye

lördag 27 september 2008

Vilken fredag

Herregud vilken fredag, jag och killen köpte vin och skulle laga tacos. Vi la oss i sängen en stund för lite vila, vaknade strax innan nio på kvällen, jag sa att vi kunde mysa lite till, somnade igen och vaknade halv åtta i morse! Kul, verkligen, vi umgicks jättemycket, inte. Idag skulle han fixa någon lekpark med föreningens styrelse, så när jag legat i soffan ca tre timmar skrev jag att han fick skjutsa mig till stationen. Men ikväll blir det utgång med jobbet, det ska bli kul. Det var jättelänge sen jag var ute och festade, och imorn är jag ledig så jag kan vara hur bakis jag vill.
Bye

måndag 22 september 2008

Örebro

Örebro var jättemysigt, vi kom dit runt tre tiden. Bestämde oss för att ta äventyrsbadet på söndag, checkade in på hotellet, strosade runt stan, satte oss på Bishop Arms och drack öl, åt mat och bara umgicks. Dagen efter checkade vi ut och åkte till Gustavsvik. Det var kul, men ruschkanorna var inte roliga, läskiga var de och jag skrek på väg ner. S bara garvade. Det var en kanon helg iaf. Sen åkte vi hem till honom, mös, åt middag och sen vidare till mig där han sov över. I dag är jag ensam. Vi måste ta och flytta ihop snart känner jag. Så trist och åka fram och tillbaka hela tiden.
Bye