söndag 28 september 2008

Pans

Vi var ute igår, först middag på stekpannan och sen på ett nytt ställe som heter Pans. Herregud vad dåligt det var. Dansgolven låg nere i en grotta och ljudet var så uselt att jag stod ut i två minuter. Människorna var inte en dag över 20 och och det kändes som om man var på studentskiva, och när man är 28 är det ingen rolig känsla. Halv två kände jag att det var dags att dra sig tillbaka. Jag kom hem halv tre och dog på sängen. Jag har insett att blue moon och golden är ställen jag hör hemma på, definitivt inte pans. Och 120kr i inträde tog de också. Nej men middagen var iaf trevlig. Men nu känns det som om jag lika gärna kunde ha stannat hemma. Ikväll blir det lugnt och förhoppningsvis kommer älsklingen. Saknar honom när vi inte ses. Jag bara längtar tills vi åker till Thailand där vi ska vara i två veckor. Bara han och jag.
Bye

Inga kommentarer: