http://www.youtube.com/watch?v=T7qpfGVUd8c
Den här låten har jag lyssnat mycket på.
måndag 10 mars 2008
Ny vecka
Nu är det en ny vecka. Jag tog arslet ur soffan och åkte in till Fridhemsplan igår för ett medelpass. Hjälp vad alkohol sliter ut en! Det gick bra så länge det var konditionsträning men så fort styrkebiten kom gav min kropp efter. Men det var riktigt skönt och få svettas lite. Jag har nu bestämt att det ska tränas på söndagar. Iallafall när jag har varit ute och svirat på lördagkvällen. Tyvärr blir det ingen träning nu i helgen eftersom jag jobbar.
Bye
Bye
söndag 9 mars 2008
Söndag
Nu är det söndag och jag är mig själv igen, om än något sliten. Det blev lemon igår. Kom hem på morgonkvisten och insåg att jag måste flytta. Jag står inte ut längre. Jag bor på landet. Jag vill kunna komma hem ganska snabbt. Jag vill inte behöva stå och vänta på ett tåg i 20 min. Inte på en söndag, 08.30.
Så jag kikar på hemnet och blir stressad över att allt är så dyrt..
Jag saknar min kamera och jag saknar min halvtaskiga nokia 5610 som fortfarande är på service..
Jag saknar träningen...
Men det ska jag göra ngt åt.
Idag.
Så jag kikar på hemnet och blir stressad över att allt är så dyrt..
Jag saknar min kamera och jag saknar min halvtaskiga nokia 5610 som fortfarande är på service..
Jag saknar träningen...
Men det ska jag göra ngt åt.
Idag.
lördag 8 mars 2008
Trött och nedstämd
Fy jag har verkligen inte varit i mitt esse idag.
De flesta blir pigga och glada av vårsolen, för mig var det precis tvärtom idag. Jag har varit så fruktansvärt trött och nedstämd så jag nästan blivit frustrerad. Jag kom hem runt åtta och sen dess har jag bara varit hemma,
städat och fixat lite.
Jag hoppas innerligt att det här går över och att jag blir mig själv igen.
Imorgon blir det iaf party hos en kompis och sen ut till nattvimlet.
Kanske blir
jag gladare.
Bye
De flesta blir pigga och glada av vårsolen, för mig var det precis tvärtom idag. Jag har varit så fruktansvärt trött och nedstämd så jag nästan blivit frustrerad. Jag kom hem runt åtta och sen dess har jag bara varit hemma,
städat och fixat lite.
Jag hoppas innerligt att det här går över och att jag blir mig själv igen.
Imorgon blir det iaf party hos en kompis och sen ut till nattvimlet.
Kanske blir
jag gladare.
Bye
torsdag 6 mars 2008
tisdag 4 mars 2008
Ledig
Sweet, idag är jag ledig. Just nu sitter jag i mitt alltför stökiga hem och bara slappar framför datorn. Jag borde städa, diska, damma. Men det är mycket man borde.
Jag hade tänkt tvätta men det fanns ingen tid ledig.
Lite senare ska jag träna, och sen blir det en liten tur till Ikea. Ska försöka hitta lite inspiration till mitt tråkiga hem.
Lyssnar på Animals- House of the rising sun.
Jag saknar verkligen min kamera,
visst den är ersättlig men inte fotona. Jag har verkligen kommit efter med min träning de sista två veckorna, jag bävar lite för idag. Jag misstänker att min kondition inte är den bästa just nu. Men jag har iaf promenerat. Det är ju alltid något.
Nej dags för lite frukost nu.
Bye
Jag hade tänkt tvätta men det fanns ingen tid ledig.
Lite senare ska jag träna, och sen blir det en liten tur till Ikea. Ska försöka hitta lite inspiration till mitt tråkiga hem.
Lyssnar på Animals- House of the rising sun.
Jag saknar verkligen min kamera,
visst den är ersättlig men inte fotona. Jag har verkligen kommit efter med min träning de sista två veckorna, jag bävar lite för idag. Jag misstänker att min kondition inte är den bästa just nu. Men jag har iaf promenerat. Det är ju alltid något.
Nej dags för lite frukost nu.
Bye
söndag 2 mars 2008
Mitt 100:e inlägg
Nu börjar jag känna mig som en människa igen. Jag har haft en lite hektisk vecka, med alldeles för lite träning. I fredags var det jobb och sen raka vägen till Birka. Puh, kryssningen tog musten ur mig. Det var länge sen jag mådde så dåligt dagen efter. Hela lördag förmiddag var en oas av kallsvettningar och spring mellan sängen och wc stolen.
Men man får skylla sig själv när man dricker åttor som treor och knappt sovit natten innan.
Men det var kul, en märklig kväll i en vodkadimma.
Och min kamera försvann. Eller försvann och försvann, det var nog snarare att jag lämnade ifrån mig den och någon passade på.
Vilket är riktigt synd för jag hade velat se alla bilder från kvällen.
Jag hade kanske t.o.m lagt upp några här i mitt 100:e inlägg.
Men men..
Bye
Men man får skylla sig själv när man dricker åttor som treor och knappt sovit natten innan.
Men det var kul, en märklig kväll i en vodkadimma.
Och min kamera försvann. Eller försvann och försvann, det var nog snarare att jag lämnade ifrån mig den och någon passade på.
Vilket är riktigt synd för jag hade velat se alla bilder från kvällen.
Jag hade kanske t.o.m lagt upp några här i mitt 100:e inlägg.
Men men..
Bye
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)