lördag 18 juli 2020

Sommar

Inser att det är jättelänge sedan jag skrev. Livet rullar på. Jag har haft semester och har nu jobbat min första vecka, jag har två veckor till innan jag går på semester nr 2. Då blir det ledigt i två veckor. Maran som skulle ha varit 5 september blev inställd. Lidingöloppet som är i slutet på september kommer troligtvis också blir inställd. Viruset härjar fortfarande men vad jag vet så har jag klarat mig. Jag funderar på att testa mig för att se om jag har antikroppar. Det är många som testat sig och har antikroppar men som inte har haft några symptom.
Märkligt alltihop, en pandemi som spridit sig över hela världen i raketfart. Majoriteten överlever men väldigt många har inte överlevt.
Det har varit hemmasemester och mina två veckor som jag har kvar blir också hemma. Men är det fint väder har jag inga problem med det. Man kan åka och bada och sola hemma också, och spela golf.

Bye

Inga kommentarer: