torsdag 2 februari 2017

Februari

Januari kändes som en lång månad. Jobb, jobb och mera jobb. Nu är det Februari och det är bara 3 månader kvar tills jag får golfa. Det känns långt borta men jag vet också att 3 månader svischar förbi.

Jag har bott i min lägenhet i över tre år (!) mycket har hänt men samtidig ingenting.
Jag har i alla fall hittat nya hobbys/aktiviteter som jag tycker om förutom golf. Löpning och klättring.
Klättring testade jag för ca 3veckor sedan. Fastnade direkt. Jag tänker att det kan vara ett bra komplement till min löpning. Apropå löpning så har jag lite dåligt samvete över att jag faktiskt inte sprungit en endaste runda på hela året. Ska försöka ta mig ut i helgen nu när jag äntligen har en ledig helg. Måste träna inför loppet som jag anmält mig till som är om knappt 2 månader. Jag vill ju ha ganska bra tid på 8km.
Får se hur det går.

Nu ska jag göra mig i ordning för att sova.

Bye



Inga kommentarer: