onsdag 28 december 2016

Mellandagar

Nu är det mellandagar. Julen har precis varit och nyårsafton är om 3dagar. Julen var jättemysig. Jag åkte hem till mina föräldrar och tillsammans åkte vi till min faster där mina kusiner och deras barn var. Det var en trevlig sammankomst med mycket skratt.
På juldagen var jag hemma, städade, gick ut och sprang, lagade mat och tittade på tv. Ganska effektiv ändå. Jag sprang ca 6km, testade mina nya löparskor som jag spontanköpte förra veckan.
I måndags åkte jag inte till stan och hade kvalitetstid med mammsen, vi fikade, shoppade, och åt middag.
Igår tog ledigheten slut. Jag jobbade fram till 17 och åkte sen till stan för att träffa E.
Alltid lika kul när vi ses. Tyvärr kunde inte H följa med. Vi brukar annars försöka träffas alla tre.

Nej nu ska jag göra mig i ordning för att åka till jobbet.

Bye

Inga kommentarer: