onsdag 27 juni 2012

Fyllt år

Idag har jag fyllt år. Dagen började med att jobba 4h. Sen åkte jag till Uppsala för en tid hos läkaren. Rådgivning inför IVF 3, sen tillbaka till jobbet till 18. Väl hemma stod maten på bordet och ca en timme senare kom S kusin, föräldrar och mina föräldrar.
Det här fick jag av mina föräldrar
Cobra amp set + Driver.
Jag blev överlycklig.
Jag hade lovat mig själv att jag skulle unna mig ett nytt golfset när jag sänkt mig till hcp 18 men nu får jag väl se till att göra det med hjälp av ett nytt set.
Av S fick jag en golfresa till Åland.
Den perfekta presenten, helt i min smak. Slår en dyr väska eller ett smycke med hästlängder.
Av svärföräldrarna fick jag presentkort på Dormy.
Man kan säga att det blev golftema på min födelsedag.

Så nu är man ett år äldre och lite visare.
Känner mig fortfarande som 25 dock.

Bye

Inga kommentarer: