måndag 10 november 2008

Lediga måndag

Sitter och njuter av min lediga måndag. Jag är aldrig ledig på måndag men eftersom det är inventering imorgon och jag får jobba onsdag också fick jag vara ledig idag. Jag klagar inte, jag är ledig på torsdag också. Ska strax bege mig till stan. Helgen var lugn hos S. Vi har haft en fin vecka. Igår var vi hos hans föräldrar på fika, åkte sen till mina föräldrar på middag. Vi började prata om att flytta ihop osv och mamma tyckte att jag skulle hyra ut min lgh ett halvår och flytta in hos S. Som ett test, funkade det inte så kunde jag alltid flytta tillbaka till min lgh. Det kanske inte är en sån dum idé ändå. Jag har alltid sagt nej till att flytta in till honom för han köpte hemmet med sitt x. Nu har han bott ensam sen maj juni förra året och gjort om i princip allt. Men jag har ändå hakat upp mig på det lite. Men det börjar faktiskt gå över. Och det kanske inte är så dumt och testa först innan man satsar miljoner och inser tre månader senare att det inte funkar och bo ihop.
Well får se vad som händer.
Bye

Inga kommentarer: