måndag 23 juni 2008

Bio

Det var ett tag sen, igår var jag på bio. Såg Sex and the city filmen. Den var bra, lite väl lång dock. Men mysig och med ett lyckligt slut. Jag var hemma strax efter tolv och började sju imorse så jag var lagom pigg. Men min arbetskamrat som jag var på bio med började också sju, vi var lika trötta. Midsommarfirandet blev lugnt, jag jobbade till kl 14 och åkte därefter till mina föräldar där jag invaderade deras soffa, sen blev det middag och lite vin. Pappa skjutsade hem mig innan fotbollen skulle börja. Jag har lyckats följa nästan varje match. Jag tror på en final mellan ryssland och tyskland där tyskland vinner. Ryssarna är farligt bra men inte lika strategiska som tyskarna. Det är vad jag tror iaf.
Jag ska ligga lågt med B. Dels för det kan ändå aldrig bli något mellan oss ändå. Och just nu verkar han inte särskilt intresserad heller. Men också för S skull, för där kan det bli något. Och det känns inte särskilt schysst och spela dubbelspel. För vad liksom?
Berättar mer en annan dag.
Bye

Inga kommentarer: