Jisses vad länge sen det var!Long time no seen.. Det är 2011 och det har det varit i snart 4 månader! Allt är som vanligt; jag jobbar på, vågen har inte visat mindre än 61 och jag försöker hinna med träningen. S har varit i Mallorca med sina kompisar på golfresa. Han kommer hem idag. Ikväll ska jag antagligen ut och parta med B. Det ska bli jätte kul, det var verkligen längesen. Jag försöker byta hus på jobbet, och flytta till barkarby istället. Det skulle ta mig 20 minuter och komma till jobbet istället för 40min. Igår tog det mig en timme och komma hem, inte alls kul. Helst skulle jag vilja ha ett 8-17 jobb och inga helger men jag har inte haft tid eller ork och engagera mig med jobbsökandet.
Well det var väl allt.
Ska försöka skriva lite oftare.
Bye
lördag 26 mars 2011
lördag 4 december 2010
December
December, 20 dagar kvar till julafton. Vart tar tiden vägen? Vad hände med oktober? Och November också för den delen. Hur som helst så är det 20 dagar kvar och ikväll är det julfest med jobbet. Det ska bli kul. S kommer och hämtar mig sen. Han är hos ett par kompisar ikväll.
Jag ska börja göra mig i ordning. Och bli fin.
Bye
Jag ska börja göra mig i ordning. Och bli fin.
Bye
torsdag 21 oktober 2010
.....
Vågen började visa 62.5 då fick jag panik. Så jag började med Naturdiet, det har gått ok, vågen visar mellan 60.5-61.5. Så nu tycker jag inte 58 kg är så farligt. Men målet är 54 kg. Suck!
Träningen har stannat av men det är pga jobb, plus att S har varit på sjukhus den här veckan ( han mår bra och är hemma nu) så jag har varit där efter jobbet.
Det är väl bara att ge sig fan på att gå ner.
Bye
Träningen har stannat av men det är pga jobb, plus att S har varit på sjukhus den här veckan ( han mår bra och är hemma nu) så jag har varit där efter jobbet.
Det är väl bara att ge sig fan på att gå ner.
Bye
torsdag 2 september 2010
rullar på
Vågen visar fortfarande 59 men jag har nu iaf kommit igång med träningen lite smått. Förra veckan var jag på step och igår på styrka. Jag har också slutat med godis, tredje dagen idag. Funderar på om jag ska sluta med bröd också, kan ju alltid vara värt att prova. Vågen kan inte fortsätta visa 59 eller mer. Annars är allt bra, livet rullar på. Om tre veckor åker vi till Grekland med S familj. Ska bli skoj.
Bye
Bye
lördag 14 augusti 2010
...
Ush kilona bara ökar. Jag vägde ca 52 kg och nu visar vågen 59, 59! Jag dör! Jag fattar inte vad jag gör. Måste verkligen börja träna, kan inte ha det såhär. Ush. Annars är allt bra, jobbar i helgen så det blir inte så mycket gjort.
Bye
Bye
måndag 9 augusti 2010
Semestern slut
Oj det var länge sen. Jag har haft en skön semester med en massa golfspelande trots allt regn. Det blev en resa till Grekland också. Jag har gjort det igen! Gått upp en massa i vikt på väldigt kort tid. Eller vad sägs om 7 kg på 1 1/2 månad? Illa, jag som var så fin och smal. Men men, det är väl bara att börja träna och tänka på vad man stoppar i sig. Idag är semestern slut och jobbet börjar. Men först ska jag på ögonundersökning och se hur det har utvecklat sig och om jag behöver en till operation. Vilket jag misstänker att jag kanske gör för höger öga. Well well. Jag skriver mer en annan dag.
Bye
Bye
onsdag 23 juni 2010
opererat
Jag har opererat ögonen. Synen är väl sådär, men det ska tydligen ta ett par veckor innan det blir stabilt. Vänster öga är riktigt bra men höger är väldigt grumlig. Den 9 augusti har jag återkontroll. Jag hoppas verkligen det blir bättre. Fy vad ont det gjorde. Dag 3 var värst, det sved fruktansvärt och jag kunde knappt sova. Jag har varit hemma från jobbet en vecka och det har behövts. Skulle jobba imorgon egentligen men jag kommer vara hemma. Sen är jag ledig fredag till söndag. På lördag fyller jag år, då ska det bli kalas. Min familj och S familj kommer. Nu har det blivit riktigt varmt ute. Skönt med sommar.
Bye
Bye
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)