Nu är påsklovet slut och det är back to work. Jag hann slappa, gå ut på långpromenad, träffa vänner och familj. Gick tom ut och drack lite öl i söndags.
Det var skönt med ledighet men jag har ätit alldeles för mycket godis. Idag var jag ute med min löpargrupp, vi tränade på att springa i backe, det var lite halvjobbigt men väldigt kul.
Ska försöka hinna med några pass på gymmet också.
På lördag ska jag träffa E. Vi ska troligen gå ut och äta och kanske ta en drink.
Det ska bli trevligt.
Nu ska jag hoppa in i duschen.
Bye
tisdag 29 mars 2016
torsdag 24 mars 2016
Påsklov
Nu har jag påsklov. Fyra härliga lediga dagar får jag. Planen är att slappa, städa lite och ha seriemaraton. Kanske ta mig ut på en springrunda också. Jag har varit jättelat den här veckan. Sprang i måndags med min löpargrupp sen inget mer. Skulle gymma onsdag och torsdag men jag blev lat.
Ibland får man unna sig det också.
På måndag ska jag träffa C, det ska bli mysigt. Har inte träffat henne så mycket tyvärr. Hon jobbar så himla mycket men nu är hon sjukskriven ett tag. Hon ska ha barn om 2månader. Och jag ska bli gudmor :)
Nej nu ska surfa lite.
Bye
Ibland får man unna sig det också.
På måndag ska jag träffa C, det ska bli mysigt. Har inte träffat henne så mycket tyvärr. Hon jobbar så himla mycket men nu är hon sjukskriven ett tag. Hon ska ha barn om 2månader. Och jag ska bli gudmor :)
Nej nu ska surfa lite.
Bye
fredag 11 mars 2016
Fredag
Äntligen fredag, men imorgon jobbar jag. Ledig söndag sen väntar 6 dagars vecka. Jag jobbar extra nästa lördag eftersom vi har kampanj. Vi kommer ha 15-20% rabatt på i stort sett hela sortimentet. Imorgon efter jobbet ska jag på kalas till min farbror, sen ska jag in till stan och träffa M för lite öl. Det ska bli trevligt, så man känner att man har något liv. På söndag blir det slappa och tvätta. Kanske en liten promenad om det är sol ute.
Annars rullar livet på som vanligt, inget nytt eller spännande. Och ingen kille på gång.
Så är det ibland och det är helt okej det med.
Bye
lördag 5 mars 2016
Mars
Nu plötsligt är det Mars månad. Den här helgen är jag ledig. Jag åkte till jobbet och tränade lite. Sen åkte jag till Sickla och köpte mig två träningstights på rea. Sen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Igår sprang jag efter jobbet, det blev 7km på löpbandet. Riktigt skönt efteråt.
Imorgon ska jag tvätta och sen träffa E. Vi ska äta middag på stan. Det var länge sedan vi sågs så det ska bli trevligt.
Sen är det back to work. Nej förresten jag är ledig på måndag. Vad skönt!
Skriver mer en annan dag.
Bye
Imorgon ska jag tvätta och sen träffa E. Vi ska äta middag på stan. Det var länge sedan vi sågs så det ska bli trevligt.
Sen är det back to work. Nej förresten jag är ledig på måndag. Vad skönt!
Skriver mer en annan dag.
Bye
måndag 1 februari 2016
Februari
Nu är det Februari, rätt var det är är det vår snart. Då kan man golfa. I slutet av April åker jag och mina föräldrar till Alicante en vecka på golfresa. Det ska bli supermysigt. Längtar redan.
I lördags jobbade jag och igår var jag hemma hela dagen och kvällen. Passade på att tvätta. Borde ha städat också men jag var för slö.
Nu ska jag bege mig mot jobbet. Jobbar mån-fre.
Bye
I lördags jobbade jag och igår var jag hemma hela dagen och kvällen. Passade på att tvätta. Borde ha städat också men jag var för slö.
Nu ska jag bege mig mot jobbet. Jobbar mån-fre.
Bye
söndag 10 januari 2016
2016
Nu har det gått lite över en vecka av 2016. Jag har mest jobbat, jobbade extra igår på lördag. Jag är ledig idag och imorgon så jag kunde lika gärna jobba.
Snart ska jag göra mig iordning och åka till mina föräldrar på lite söndagsmiddag.
I fredags efter jobbet ställde jag mig på löpbandet i 50min. Det blev 7.5km.
På tisdag börjar jag min godisfria månad. Inget godis och inga kakor.
Har blivit lite väl mycket sådant under julen.
Imorgon när jag är ledig ska jag verkligen försöka ta mig ut på en långpromenad. Få lite frisk luft.
Bye
Snart ska jag göra mig iordning och åka till mina föräldrar på lite söndagsmiddag.
I fredags efter jobbet ställde jag mig på löpbandet i 50min. Det blev 7.5km.
På tisdag börjar jag min godisfria månad. Inget godis och inga kakor.
Har blivit lite väl mycket sådant under julen.
Imorgon när jag är ledig ska jag verkligen försöka ta mig ut på en långpromenad. Få lite frisk luft.
Bye
torsdag 31 december 2015
2015
Nu är det inte många timmar kvar av 2015. Ska strax fixa mig och åka till mina föräldrar.
2015 var ett bra år, jag kom igång med träningen, började springa, träffade vänner, åkte till Barcelona, spelade mycket golv, blev tillsvidareanställd och mådde allmänt bra. Jobbmässigt kan 2015 ha varit en av de bästa. Jag hoppas på kärlek 2016, lycklig kärlek och fortsatt bra jobbmässigt. Med mycket vänner och roliga händelser.
Skriver nästa år.
Bye
2015 var ett bra år, jag kom igång med träningen, började springa, träffade vänner, åkte till Barcelona, spelade mycket golv, blev tillsvidareanställd och mådde allmänt bra. Jobbmässigt kan 2015 ha varit en av de bästa. Jag hoppas på kärlek 2016, lycklig kärlek och fortsatt bra jobbmässigt. Med mycket vänner och roliga händelser.
Skriver nästa år.
Bye
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)