Jag hade en underbar helg, var hos S hela helgen, Bonita fick följa med. I lördags åkte vi båt med A och N. I söndags var det bara han och jag hela dagen. Mys mys.
Jag vill ha semester nu. Det är mindre än två veckor kvar nu till vår resa, det ska bli så skönt.
Bye
måndag 28 juli 2008
torsdag 24 juli 2008
Semester
Jag vill ha semester! Nu! Är så less, idag hade en smygande huvudvärk som vägrade lämna mig trots en treo. Det är nog värmen, det är sjukt varmt på jobbet. Och i Grekland kommer det vara ännu varmare, jag lär ju få solsting. And then some. Det går jättebra med S, vi är kära och supergulliga hela tiden. Nu har han också sagt ifrån exet och meddelat att de inte ska ha kontakt för han har träffat en ny. Det kändes bra. Hon har inte varit så jätte efterhängsen men det känns som om hon hela tiden letar efter ursäkter och skäl till att höra av sig. Men nu är det slut på det.
Nej nu ska jag ta och slappa lite i soffan.
Bye
Nej nu ska jag ta och slappa lite i soffan.
Bye
torsdag 17 juli 2008
Flickvän
Efter 4 år som singel har man gått och blivit någons flickvän. S närmare bestämt. Vi bestämde det igår. Efter en massa pikar från honom om att vi bara var kompisar sa jag "är det inte dags att vi slutar larva oss?" Jo tyckte han. Så nu är vi ihop. Vi båda kan inte riktigt fatta det men det känns riktigt bra. I´m happy!
Bye
Bye
måndag 14 juli 2008
Jobb
Fy vad jag är dålig på att uppdatera, men det finns inte så mycket att uppdatera. Just nu är det bara massa jobb, jämt, hela tiden. Jag längtar till min semester. Jag o S åker till grekland den 10.e, en vecka är vi på Samos. Det ska bli så mysigt. Jag meddelade B också om att vi inte skulle ses mer. Bäst så. Han blev inte så värst ledsen. Tror inte det går någon nöd på honom direkt. Och jag vill satsa på S. Det blev lite tumult när han såg att b hade sms.at mig. Tog en hel dag innan vi ordnade upp allt. 4kg har jag gått upp, illa. Jag har tappat träningen helt. Nu har jag inte ens träningskort. Imorgon ska jag fixa pass. Så jag kan åka någonstans.
Bye
Bye
lördag 5 juli 2008
Grekland
Var hemma hos S igår. Öl, middag och vin. Sjukt mysigt var det. Och det känns bara bättre och bättre. Kan nog bli riktigt bra det här. Och B har inte hört av sig vilket mest känns som en lättnad. Ska nog säga att vi inte ska ses något mer om han hör av sig. Jag och S åker nog till Grekland på vår semester i augusti. Vi ska börja kolla på resor och se om vi hittar något relativt billigt.
Strax kommer mina föräldrar och hämtar mig för lite golf.
Bye
Strax kommer mina föräldrar och hämtar mig för lite golf.
Bye
söndag 29 juni 2008
Fyllt år
Nu har jag fyllt år, mina föräldrar var riktigt generösa. Jag fick skålar från rörstrand, ansiktsbehandling och 2000kr i presentkort på NK. Idag var jag och promenerade med mamma. Vi gick från henriksdal till långholmen, vidare till rolamshovsparken och vidare till centralen. Där åt vi på en kina restaurang. Nu är jag hemma och slappa. Ska titta på matchen nu.
Bye
Bye
måndag 23 juni 2008
Bio
Det var ett tag sen, igår var jag på bio. Såg Sex and the city filmen. Den var bra, lite väl lång dock. Men mysig och med ett lyckligt slut. Jag var hemma strax efter tolv och började sju imorse så jag var lagom pigg. Men min arbetskamrat som jag var på bio med började också sju, vi var lika trötta. Midsommarfirandet blev lugnt, jag jobbade till kl 14 och åkte därefter till mina föräldar där jag invaderade deras soffa, sen blev det middag och lite vin. Pappa skjutsade hem mig innan fotbollen skulle börja. Jag har lyckats följa nästan varje match. Jag tror på en final mellan ryssland och tyskland där tyskland vinner. Ryssarna är farligt bra men inte lika strategiska som tyskarna. Det är vad jag tror iaf.
Jag ska ligga lågt med B. Dels för det kan ändå aldrig bli något mellan oss ändå. Och just nu verkar han inte särskilt intresserad heller. Men också för S skull, för där kan det bli något. Och det känns inte särskilt schysst och spela dubbelspel. För vad liksom?
Berättar mer en annan dag.
Bye
Jag ska ligga lågt med B. Dels för det kan ändå aldrig bli något mellan oss ändå. Och just nu verkar han inte särskilt intresserad heller. Men också för S skull, för där kan det bli något. Och det känns inte särskilt schysst och spela dubbelspel. För vad liksom?
Berättar mer en annan dag.
Bye
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)